Sopii permanentin kanssa kivasti ja pitÀÀ sekÀ tukee kiharaa.
Melko kevyt geeli joka sopii hyvin lyhyehkölle hennolle hiukselle. Ei tee hiusta lÀhmÀiseksi eikÀ jÀtÀ valkoisia "hitusia" pÀÀhÀn.
Leave in-kÀytössÀ liian tuhtia minun hennolle hiukselleni, jÀttÀÀ lÀhmÀisen tunnun hiukseen. Mutta kÀytÀn tÀtÀ maskina kerran viikossa. Annan vaikuttaa n. 5min ennen huuhtelua. Joskus sekoitan tÀtÀ proteiinimaskin kanssa ja laitan molempia yhtÀ aikaa.
Kosteuttaa ja tekee hiuksesta hyvÀkuntoisen.
Proteiinia kaipaavan hiuksen ehdoton ykköstuote. KÀytÀn tÀtÀ kerran viikossa kevyenÀ maskina eli annan vaikuttaa n. 5minuuttia. Tekee hennoista kiharoista napakammat ja ryhdikkÄÄmmÀt.


